Sunday, October 11, 2009

Fitnah UMNO terhadap pejuang2 PAS


Semboyan Jihad yang ditiupkan oleh Tantawi telah di sambut oleh ratusan syuhada PAS, mereka menyambutnya dengan takbir, parang dan golok untuk menuntut syahid di Bagan Pinang, tetapi malangnya panglima perang jihad mereka tidak kelihatan di tempat yang sepatutnya mereka berkumpul, kegusaran ratusan anak muda yang terdiri dari mat rempit, perogol, pengedar dadah, peliwat, penyamun dan mereka yang buta agama untuk mati syahid sekali gus memberi mereka laluan mudah untuk masuk syurga seperti yang dijanjikan oleh rasul mereka niki ajis tidak kesampaian.

Ada diantara mereka menangis teresak-esak apa bila mengetahui mereka sebenarnya telah dikencing oleh Tantawi yang selama ini mereka anggap sebagai panglima yang boleh membawa mereka ke syurga ke tujuh.

Disaat mereka bersiap-siap untuk mati syahid, pemimpin mereka sedang enak-enak berkaraoke di hotel bertaraf empat atau lima bintang di pusat peranginan tanjung tuan, dibiarkan sahaja syuhada-syuhada mereka tidur di kaki-kaki lima masjid dan surau bertilamkan tanah berbumbungkan langit, alasan para pemimpin kita sedang berjihad sedangkan para pemimpin mereka enak di buai mimpi di atas tilam empuk, bilik berhawa dingin dan di temani oleh muslimat PAS yang comel-comel sebagai pemuas nafsu binatang mereka.

p/s: post ini ana ambil dari blog darulehsan today menyokong kuat UMNO laknatullah.. tengoklah betapa tidak berakalnya mereka menyebarkan fitnah yang besar kepada pejuang2 PAS di PRK Bagan Pinang... Ya Allah, bukakan hari mereka untuk kebenaran-Mu, jangan engkau pesongkan hati mereka lagi untuk jatuhkan ISLAM. Cukuplah setakat ini, sedarkanlah mereka.. sekiranya mereka masih berdegil, jatuhkanlah mereka supaya timbul kesedaran di hati2 mereka..
Kepada sahabat2 pembaca sekalian, diharap anda semua dapat mengamalkan doa qunut nazilah.. tumbangkan mereka dengan kalimah2 Allah, sesungguhnya Dialah satu2nya penolong bagi kita. Yakinlah pada pertolongan Allah!!

0 comments: