Thursday, July 31, 2008

pening...pening...

projek.... studi... assignment... famili... jemaah.. aduh,banyaknye nak kene pikir. Ya Allah berikanlah kekuatan pada ku.. aku tak mampu nak hadapi semua ni.

bertimbun-timbun kerja menimpa ana sejak kebelakangan ni.. sehinggakan tidak sempat menyelak buku2 haraki.. sehinggakan al-quran sepi tanpa alunan zikir.. sehinggakan baju xsempat ana cuci.. sehinggakan lunch ana sangka sarapan.. sekiranya dapat ana jerit dalam tulisan ana ini, mahunya ana berbuat demikian.. nak lepaskan segala2nya. nak bgthu pada semua yang ana sudah hampir kehilangan punca dan arah.. banyak sgt perkara yang ada dalam minda sekarang nih.. ana kepingin nasihat2 sahabat semua. bantulah ana dalam perjuangan ini..

jika dipikirkan balik, semuanya salah sendiri.. xpandai mengurus masa.. tidak pandai mengambil peluang.. tidak pandai belajar.. tak pandai semuanya.. aii, masalah2.. ni la akibatnya klu tidak mengambil pengajaran yang sebetul2nya dalam program2 tarbiyyah. dimanakah kekuatan ketika TAMSAS dan TAMPEN dulu... dimana... dimana...

-luahan hati seorang pengalah.
..maafkan hambaMu ni Ya Allah..

0 comments: